kawan baik cikparo! TEKAN...

Monday, October 29, 2012

Tukar status>tak mau lagi nama cik paro!


Hai semua!
Salam 1 Malaysia..

Wah..dah dekat setahun la cik paro tak berblog..
tetiba rindu pulak kat blog tersayang ni..

Nak buat entry ni pun dah tak reti dah.Nak tekan mana,nak tekan apa.Refresh balik barulah dapat menaip entry ni.tu pun kena perah idea untuk menulis macam dulu..

________________________________________________

TUKAR STATUS

Kini, gelaran cik paro hanya tinggal kenangan...

SEBAB...

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Aku terima nikahnya

Kira sekarang status tu dah kena tukar lah menjadi PUAN PARO.Best tak?macam kelakar pun ada kan..tapi kena terimalah..Pada hakikatnya hidup berumahtangga ni adalah yang paling manis bagi diri cik paro..eh, silap, puan paro..

Bagi, sesiapa yang belum kahwin jomlah ikut jejak langkah puan paro...

________________________________________



Tu jela untuk pemanasan badan hari ini..Jumpa lagi next entry~~



3 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Tahniahhhhh Puan Paro... welcome to the club.. Kelab Wifey.. tak lama pula blh join kelab ibu ibu pulak insyaallah ;)

Bui Junaidi said...

TERUS TERINGAT CERITA DEVDAS....^_^

maszull said...

assalamualaikum paro...tahniah2 yer dah dpt title puan paro akhirnya...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...