kawan baik cikparo! TEKAN...

Sunday, July 31, 2011

How potong the daging?

salam ramadhan..

Tajuk je dah kacau bilau..
konon nak jadi orang puteh, 
jawa tetap jawa lah cik paro oii..

HOW POTONG THE DAGING?

credit to paman GOGGLE!

cik paro nak tanya kepada semua blogger,
sebenarnya macam mana teknik sebenar potong daging ni?(berapa banyak sebenarlah..)
kata orang potong ikut uratnya..
takut dah masak nanti liat kalau salah potong..


credit to paman GOGGLE!

cantik je kan gambar potongan daging di atas..
tapi, cik paro potong daging IKUT SUKA..
memang tak reti bab nak cari urat ke apa,
tengok sama jerk!

so, ada sesiapa nak share teknik potong daging yang sebenarnya?


nota kaki: harap-harap tak liat lah daging yang cik paro potong tu untuk makan sahur nanti..amin..


4 comments:

tiefazatie said...

kena potong lwn urat kan..baru xliat..hee,..

kisah cik paro said...

yeke??hehe

ILA HonEyBuNNy said...

sama la..

ila pun xreti bab2 potong daging neh...heheh..

ila pun dah masak untuk sahur...tunggu bgn makan ja..ehhe

selamat malam...;-)

kisah cik paro said...

ila: sama lah kite..nasib baik daging yg cik paro potong pagi tadi xliat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...