kawan baik cikparo! TEKAN...

Wednesday, October 19, 2011

CONTEST OH BERGAYANYA AKU !


Setelah di tag oleh AIN, cik paro nak join contest INI




nak join, klik je banner ni..

cik paro yang sebelah kanan tu.serupa tapi tak sama~~

Bolehkan letak gambar berdua? Tak tau la nak pilih gambar yang mana satu. harap ia bergaya lah walaupun tak berapa nak bergaya!

Try yang ini pulak!






10 comments:

Puan Kutu said...

adoi cik paro sy tak berapanak bergaya..macam mana nak join?haha..btw tq tau tag

Ruqaiyah Amanina said...

thanks for join. nice pic! gudluck dear :)

Umie Artoqiemie said...

GOODLUCK ^__^

Ratu Lissa said...

comelnya CIK PARO! hehe.. gud luck~

Gen2Merah said...

peeewwittt.. cik Paro memang bergaya lah. hebattt..

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Sgt bgaye.. Hihihihi

Umie Artoqiemie said...

singgah lagi nak cakap goodluck lagi haha

IFA Athirah said...

gud luck!!

Eera Shera said...

comel la cik paro..

gudluck ek..

^___^

Ariena Hisham said...

Nice blog! Done follow u dear. Jom usha blog saya pulak :)

Link: http://nurulariena.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...