kawan baik cikparo! TEKAN...

Friday, October 28, 2011

Genk! Saya Blogger Gila


Dah lama tak join segmen..
Kali ni nak join segmen dari GENK!

tekan banner untuk JOIN!

Segmen kali ni, segmen berkongsi minat atau hobi.
Kalau ikutkan banyak hobi cik paro..
Yang paling gila sekali ialah

Selalu baca novel cinta!

dan 

Apa saja game!

Dah siap!

Siapa nak join tekan SINI!


3 comments:

opie_viperz said...

saya pon join jugak...nak taw hobi gila saya..? jom baca

http://opieviperz.blogspot.com/2011/10/genk-saya-blogger-gila.html

PeRmAtA bIrU said...

saya juga suka main game..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

oo.. suka bace novel rupanya.. kalau cp mintak dijauhkan dr novel.. hahahaha.. penah bca novel ombak rindu dan kesinambungan dier, ermm tak silap tajuk dia cinta tiada akhirnya kan? :) tu pun 2 minggu nak habiskan.. =,=

jom skodeng..
Game yang MENGHINA ISLAM | BUKTI JELAS!

join sekali GA sy.. :)

2nd GIVEAWAY by CIK PURPLE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...