kawan baik cikparo! TEKAN...

Friday, September 2, 2011

Contest 3 : Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Sambung join contest INI


Kali ni cik paro join bagi kategori > Gambar Kenangan Terindah Bersama Keluarga

Memang saje je nak join contest ni tunggu time raya.Sebab kebanyakan kenangan terindah adalah time raya.Yelah,waktu tu semua adik beradik berkumpul.Ok, mari kita tengok gambar..




Ini adalah keluarga asal cik paro.Kenapa dia asal? Sebab masa tu mak masih hidup, kakak dengan abang masih single lagi.Termasuk cik paro ye!Raya tahun 2002.PMR time.Sudah lama tau!







Okay, ni family baru cik paro. Tak termasuk abang dengan kakak. Setahun selepas mak meninggal, abah kahwin lain. Kanan kiri cik paro tu adalah adik tiri cik paro merangkap anak kepada mak tiri cik paro.Yang kat atas pangku mak tiri cik paro tu adalah hasil dari abah dengan mak tiri cik paro!Merangkap adik sebapa cik paro. Hebat tak?faham tak?







Yang ini family kakak cik paro yang sudah berkembang.Anak dia ada empat.Yang berdiri kat belakang tu anak sulong dia.Itulah satu-satunya cucu yang mak pernah dukung dan pernah belai. Yang lain tak sempat.






Yang ini family abang cik paro.Anak baru sorang.Isteri pun baru sorang.oppsss..Dialah yang duduk SABAH tu..Susah nak tengok dia balik.Sebab asyik ONcall je.





Final, yang ini gambar family besar cik paro.Bila digabungkan. Harap tahun depan adalah pertambahan family baru. apakah??

Gambar ni semua adalah gambar mood hari raya sempena hari raya dan harap-harap menang contest ini!

Nak join, tekan INI~~

Alfatihah untuk mak~~


4 comments:

sarahh said...

GOOD LUCK :)

http://ctsaraa.blogspot.com/2011/09/hantu-bonceng.html

Hanim Irsyad said...

besarnyee family dyee!! :)
mesty seronok!!
pape pown gud luck dear..

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/raye-jalan-jalan-raye-dan-hantu-bonceng.html

syuzi syofia said...

besonye family.... syok!! syok!!

Yumida said...

gdluck cik paro! so sweet la pic sefamily nih..hope thn depan bertambah sorang...saper yer...utk yg still menyinggel 2 ler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...