kawan baik cikparo! TEKAN...

Friday, September 9, 2011

Kadar Baru Prepaid




semua pembelian reload dan pek pek permulaan prabayar akan dkenakan 6% cukai perkhidmatan...




Kadar Baru Prepaid (Bermula dari 15-9-2011)

* RM5 - RM5.30
* RM10 - RM10.60
* RM30 - RM31.80
* RM50 - RM53
* RM100 - RM106

(Tidak termasuk bayaran tambahan yang dikenakan oleh sesetengah kedai)

Lepas ni, semua orang tampal jadual ni kat bilik masing-masing dan renung-renungkan. Ini bagi mereka yang menggunakan prepaid macam cik paro ye!

Cuba bayangkanlah ea, topup RM 10. Ada tax sebanyak RM 0.60. Jika kita topup sebanyak sepuluh kali, tak ke cecah RM 6. Dah boleh buat topup baru dah.

So, kalau tak nak rugi, topup lah sekali banyak ye!

4 comments:

Gen2Merah said...

nyampah aku dengan cukai2 ni.... arghhhh.. betul2 menyusahkan rakyatttttt.. gerammmmm sangatttt sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt................

Umie Artoqiemie said...

bebanan baru .

buku conteng2 tu aku dapat kat conteng-conteng.com

Lea IsNaw! said...

malas nak topup byk2
nanti asyik nak kol org je
huu

sifu im said...

jom la kita buat demostrasi ramai2..ahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...