kawan baik cikparo! TEKAN...

Sunday, August 7, 2011

Batal tak puasa?

Nak tanya ni..

Batal tak puasa kalau kita telan air liur?



Plezz..nak tau sangat-sangat!

7 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

alamak..
tertanya2 jugak...

pas tu mesti meludah air liur tu kan..

nanti ila tanya ustaz, ila gtau cik paro gak eh..eheh

Bui Junaidi said...

tak kot,lainlah kalau kita kumpul byk2 lepas tu telan..eiii,geli..hahaha

Hana Soffelia said...

Tak rasanya sebab air liur dah ada dlm badan kita. Yang membatalkan puasa ialah air dari luar yang masuk dalam badan kita spt kita minum air. Rasanyalah.. ^_^

iezzaidaffi said...

http://iezzaidaffi.blogspot.com/2011/08/sape-cakap-tak-boleh-korek-idung.html

nah,ade info kat sini..moga puasa lebih sempurna..=)

Hans said...

jgn la kumpul kasi banyak lepas tu minum
hahhaha

she winter said...

gud luck juga ok ^^,

fahmie firas said...

hilang ke dahaga kumpul air liur??
hehehe benda yang memang dah ade dalam mulut tak pe,telanlah
Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...