kawan baik cikparo! TEKAN...

Wednesday, August 3, 2011

Dia pun mau berpuasa jugak!kan bulan Ramadhan ni..Sabar la eh...

Salam Ramadhan..

Memang betul-betul letih..
Betul-betul penat..
Menyirap pun ada!

Sabar..kan bulan RAMADHAN, tak baik mengeluh..

Baru nak blogwalking
nak join contest
nak join GA
nak join segmen
Tapi semua tak boleh!
Apa pun tak boleh!

Sabarlah cik paro!sabarkan separuh dari iman!

Terpusing-pusing..
Lepas tu kau berhenti tiba-tiba..
Aku dah bayar kau la!
Saje je buat aku bengang!

Sabarlah!nak bawak diri ke Sabah ke baru reti sabar!

Okeh, cik paro dalam mood bersabar ni!

Wahai broadband yang disayangi,
kembalikan line seperti biasa..
Kau puasa juga ya?
Patutla kau tidak secergas hari-hari biasa!
Aku bagi kau rehat ya!
Aku sayang kau!

I LEBIU!




Nota kaki: Mahu merajuk sama itu broadband!


7 comments:

Gen2Merah said...

Brodben suru cik Paro kurangkan beronline mungkin tu.. banyakkan berzikir dan membaca al-Quran.. ehehehehe

Selamat berpuasa ye

fadh leyanie said...

sabor je lah ~~")

Afuan Shah said...

cyan gila cik paro..alaaa.lek la..broadband suruh kurangkan on9 waktu bulan puasa ni kot..uhukk..

http://loadingmode.blogspot.com/2011/08/heyyyyuols-vot-ke-top.html

jejom!

Marina said...

selamat berpuasa! salam perkenalan...


www.marinafazli.blogspot.com

bunbun said...

hahahh adehh. babap je brodben itu kikiki

aphrodita wibowo said...

happy fasting girl :)

cayob said...

Promosi :
Salam, ini nak beritahu....sya nak promosi blog anda atau siapa2 je....jom lah ikut....sepanjang bulan ramadan ini.

pergi je di http://cayob.blogspot.com/2011/08/segmen-c-ayob-promosi-blog-secara.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...