kawan baik cikparo! TEKAN...

Monday, August 8, 2011

"Blog ku memang lawa di mata Lulu Caldina"



Salam Ramadan


Lawa tak blog cik paro?
katakan ya!

Tak de maknenye lawa..
Bersepah je..
Kalau setakat ada luv luv, 
kat mana-mana pun boleh dapat..
Yela, blog baru kan..
kesian kan cik paro..

~buat muka kesian pulak cik paro ni! nak kena penampar agaknya!~

nak JOIN??




7 comments:

Kancil 8349 said...

Salam Cik Paro...

Kancil nak mengucapkan selamat berjaya dan semoga menjadi blog pilihan lulu...

Gen2Merah said...

saya setuju.. Ini lah blog paling lawa pada pandangan Lulu Caldina.. semoga blog ini bakal melekat entri 48 jam di blog pilihan Lulu.. ehehe

Gud lak ya.. Salam Ukhuwah
~Gen2Merah~

..cik gugu.. said...

wish u luck ;) blog cik paro ok. sdp je mata memandang.. yg penting xde widget blink blink..

i like..! ;)

ILA HonEyBuNNy said...

eh eh cik paro neh...

ok ja blog cik paro...sebab ada luv2 la...hehe..

good luck...;-)

H.J said...

conferm tak menang..hak3

salwaismail said...

saya singgah dari segmen yang sama! :D
http://salwaismail.blogspot.com/2011/08/blog-ku-memang-lawa-dimata-lulu-caldina.html

fRaMe+LenSeS said...

Aiipp tuan tanah. Nadh melawat belog2 comel kesukaan Lulu.
Blog anda comei. Cantik. Menarik,vavavooom.
Rendah dri nya rasa.

Moga belog anda jadi pilihan Lulu ya. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...