kawan baik cikparo! TEKAN...

Tuesday, August 16, 2011

Perwatakan berdasarkan kajian dari Dato' Fadzillah Kamsah

Salam Ramadan

Nak share perwatakan cik paro berdasarkan hasil kajian Dato' Fadzillah Kamsah
Lepas ni korang mesti dah kenal cik paro punya!

CIK PARO!

Sangat bersopan santun & bertolak ansur > saya memang sopan santun dan suka bertolak ansur sampai kena pijak kepala tau!

 Sangat cermat, teliti & teratur > Ermm..maybe kot..

 Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik > Ye memang suka tegur orang dan mengkritik? jahatnya cik paro ni!

 Pendiam tapi pandai bercakap > Diam-diam ubi berisi tau...

Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati > Memang cool, baik sangat dan memang mudah simpati kat orang dan bintang.Tak tau kenapa..

 Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur > saya akuinya..perasan lebey..

Kerja yang dilakukan sangat sempurna > Sempurna ker? difikir-fikir betul jugak!

 Sangat sensitif yang tidak diketahui > Ini betul..Jangan buat cik paro sedih ok!

 orang yang banyak berfikir > Macam-macam dalam kepala otak ni tau..

 Daya pentaakulan yang baik > maybe..

 Otak bijak & mudah belajar > mudah belajar dan keluarkan balik..apakah?

 Suka mencari maklumat > Yes, akan cari sampai ke lubang cacing!

 Kawal diri dari terlalu mengkritik > Mesti kawal..

 Pandai mendorong diri sendiri > memang pandai..

 Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia > shhhh..rahsia!

Suka sukan, hiburan & melancong > suka tengok orang bersukan! Yang lain betul!

Kurang menunjukkan perasaannya > Buat apa nak tunjuk kat orang!

 Terluka hatinya sangat lama disimpan > Simpan je! memang pedih!

 Terlalu memilih pasangan > pasangan ada 1 je ok!

 Sukakan benda yang luas > iya!

 Bersistematik > sangat tau..

Cik paro lahir dalam bulan SEPTEMBER..
ada yang sama tak?
Bagi bulan yang lain tu sila terjah SINI!

Selamat membaca dan menilai diri masing-masing!


7 comments:

alif ismail said...

salam kenai jugak...

hehe...berkenan dgn nama alif noor ke??? kurniaan bonda tercinta...

Umie Artoqiemie said...

bende yang luas camne tu ek? =P

Abby Salvatore said...

abby pon lahir bulan september gak...:)

ILA HonEyBuNNy said...

wahahahha..

ila nak baca la..sebab ada org tu lahir bulan septembar gak...

manah setia dan jujur tu betul..hehe

ila capricon....;-)

iMBobo said...

wow nk try juga :) bulan januari hehe

Afiqa Dayana said...

wah, orang pandai la ni ?
hehehe :D

PeRmAtA bIrU said...

saya lahir bulan disember.. heheheh...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...