kawan baik cikparo! TEKAN...

Tuesday, August 16, 2011

Contest aku+kawan!

Salam bercontest!

Nak join tekan banner..

Saje je nak join contest ni..
Manalah tau kot-kot menangkan..

kena letak gambar bersama kawan tersayang ok!
Kalau ikutkan memang banyak sangat.
Tapi, kena pilih satu je..
So, dengan hormatnya mempersilakan gambar ini sebagai taruhan

-
-
-
-
-
loading...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TARA...


Dari kiri: aja dol, aja dom, alia & cik paro

Ni adalah BFF cik paro.Best friend forever gitu. Gambar ini diambil sebelum menjelang Ramadan. Kononnya, nak lepaking kat tepi laut sambil makan tengkuk ayam , keropok lekor beserta air yang dibeli di pasar lambak. Ala-ala gathering tak jadi gitula.. apakah?

Kalau semua nak tahu, mereka adalah Geng Jalan kaki sekolah cik paro! Dah tua ni baru jumpa balik.Tuakah aku? Masing-masing busy dengan komitmen kerja. Tinggal cik paro seorang je yang tak kerja. Sedihkan..

Yang istimewa mereka ni, mereka mempunyai perwatakan yang berbeza dan mereka suka sangat sakat cik paro sampai keluar air mata guling-guling sebab tak tahan kena sakat. itu tipu oke!

Itu jelah story about my BFF. Nanti korang boring pulak..

Cik paro nak tag:


Yang lain nak join sila TEKAN kuat-kuat!
Cepat sementara stok masih ada!

4 comments:

abazilah said...

jom join GA saya
http://iownthis87.blogspot.com/2011/08/like-abazilah-lucky-draw.html

ILA HonEyBuNNy said...

good luck cik paroo...hehe..

lau ada gambar dgn kwn2 ila join..sbb lappy ila format semua ilg gambar...ngeh3...

tiefazatie said...

tq dear..kalu ada idea..insyaallah..hihi

dr dulu nmpk xde idea nie..haha

all da best!

PeRmAtA bIrU said...

wah seronoknya lepak2 ngan kawan.. saya pon join segmen nih..heheh..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...