kawan baik cikparo! TEKAN...

Tuesday, August 9, 2011

Sebijik sebulat macam Hana Tajima!

Salam Ramadan

Malam semalam.. eh, bukan malam sebenarnya, tapi pagi-pagi buta semalam..
Pagi itu tida buta okeh..
Dengan rajinnya cik paro buka you tube 
dan
godeh-godeh
maka
terbukak toturial tentang:

CARA-CARA PAKAI SHAWL ALA HANA TAJIMA

ikhsan paman goggle

Gedik betul!!
cik paro yang gedik okeh, bukan beliau~~


Dan ikut kehendak toturial itu
Try salah satu daripadanya, kerana style yang lain tidak menjadi~~

Konon-kononnya raya ni nak try la pakai shawl/pashmina gaya macam tu.
Tak sedar dah ketinggalan zaman..
Orang lain dah lama dah try, kau je yang lambat!

Cik paro lebih selesa pakai tudung syria.
~mudah, senang dan cantik~
Nampak sangat malas sebenarnya kan..

okelah,

INI HASILNYA:


Sebijik sebulat tak sama kan? 
Sila gelak sopan~~

Sila abaikan kerenyukan pashmina itu.okeh!
Buat malu je cik paro!

JANJI HAPPY!

p/s: Bagi yang belum pernah try seperti cik paro, rajin-rajinkanlah menyou tubekan diri anda ye!

GOOD LUCK!

4 comments:

alif haris said...

nk ikut jejak lgkah hana tajima ye :) hehe

bunbun said...

alaa comel la cik paro. hehehe. sesuai ngn muka kehkeh. ini macam maria elena pon hado hahah

ILA HonEyBuNNy said...

hehe

comel ja...tapi cik paro..kalau pakai shawl yg keras mesti menjadi...tu y lembut kan..

farah hanim said...

woot
bultnye mata
da sme dah tu ngn hana tajima
hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...